Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος εκπαιδευτικών για  Επιμορφωτική εξ αποστάσεως Ημερίδα   με θέμα: “ΑποΤΥΧΗα” στις 16/11/2022

       Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου δια της Υπεύθυνης Σχολικών Δραστηριοτήτων  σε συνεργασία με τις Δ/νσεις  Α/θμιας Εκπ/σης Γ΄ Αθήνας, δια των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Πολιτιστικών Θεμάτων, Δ’ Αθήνας και Ανατ. Αττικής και  τις  Δ/νσεις  Β/θμιας Εκπ/σης Β’ Αθήνας, Γ’ Αθήνας, Δ’ Αθήνας, Πειραιά, Ημαθίας, και Αργολίδας, δια των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας και Σχολικών Δραστηριοτήτων, συνδιοργανώνουν ενημερωτική επιμορφωτική ημερίδα εξ αποστάσεως με θέμα:

«ΑποΤΥΧΗα»

      Η Επιμορφωτική Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2022 και ώρες  17.00- 20.00 μέσω της Πλατφόρμας σύγχρονης τηλεκπαίδευσης WEBEX.

Όσοι εκπαιδευτικοί ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν παρακαλούνται να δηλώσουν συμμετοχή στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://forms.gle/8xwTrRMoSmwaEpsw5   έως την Παρασκευή 11/11/2022.

Στόχος της ενημερωτικής – επιμορφωτικής ημερίδας είναι να αποστιγματίσουμε ως κοινωνία αλλά και ως εκπαιδευτική κοινότητα την αποτυχία και να την δούμε ως ευκαιρία. Η αποτυχία είναι ένα εντελώς αναπόφευκτο μέρος του να είσαι άνθρωπος. Αυτός είναι ο πρώτος λόγος που πιστεύουμε ότι είναι σημαντικό να μιλάμε για την αποτυχία. Δεν είναι κάτι έξω από την καθημερινή μας ζωή και όμως συνειδητοποιήσαμε ότι δεν μιλάμε για τις αποτυχίες μας αρκετά. Κάθε ένας από εμάς αποτυγχάνει μερικές/πολλές φορές. Η έρευνα έχει δείξει ότι το να είσαι ανοιχτός και να συζητάς την αποτυχία είναι συχνά μια γόνιμη ευκαιρία μάθησης και μια ευκαιρία απομυθοποίησης της επιτυχίας. Από την άλλη πλευρά είναι ο προβληματισμός που επιφέρει, και μέσω του προβληματισμού αυτού έρχεται η όποια ανάπτυξη και η επιτυχία (όπως κι αν το ορίζουμε). Παραδείγματα έφηβων μαθητών έχουν αποδείξει ότι μαθαίνοντας για τις προηγούμενες αποτυχίες μεγάλων επιστημόνων, τα πήγαν καλύτερα στα επιστημονικά προγράμματα από τους συμμαθητές τους που δεν έμαθαν για αυτές. Σκοπός του RE-Thinking Education είναι ο επαναπροσδιορισμός των παραδοσιακών μοντέλων μάθησης και η εστίαση στην πραγματική ζωή και όχι στο ιδεατό.